טלפון במוקד: 1599-50-6000
ניתן לדווח למוקד ישירות מהאתר בלחיצה על הקישור: דיווח מהאתר, או בכל אחת מהדרכים הבאות:
דרך האפליקציה "לכיש" בקלות וביעילות, לאחר הרודת האפליקציה למכשיר הנייד.
בטלפון המוקד: 1599-50,6000 מכל מכשיר.
ובטלפונים: 106, 107 מטלפון קווי.
טלפון במוקד: 1599-506000
מנהלת המוקד: גפן באסל (יש לפנות למספר של המוקד 1599506000)
כדי לשלוח דיווח דרך האתר (בקישור למעלה) יש להיכנס עם פרטי הרשמה קודמים (כפי שנרשמו בעבר באתר או באפליקציה) מי שטרם נרשם יכול להירשם בכניסה ראשונה מהאתר.
המוקד הוא מערכת חכמה, שמטרתה להנגיש את שירותי המועצה לתושב ולשפר אותם. המוקד משמש לקבלת פניות של תושבי המועצה ולמעקב אחר הטיפול בהן. הפניות תתקבלנה במערכת ותופנינה לגורמים המטפלים.
מוקד השירות פועל 24 שעות ביממה.
מטרת הקמתו של המוקד היא בראש ובראשונה לאפשר לכל תושב לפנות בקלות למועצה כדי לדווח על מפגע או תקלה שנתקל בהם או כדי לקבל מידע בנוגע לשירותי המועצה.
מטרה נוספת היא שקיפות מֵרבית לשני הצדדים. הואיל והפניות מתועדות וממוחשבות, גם התושב הפונה וגם המועצה יוכלו לדעת בוודאות מתי התקבלה הפנייה, למי העבירו אותה, האם טופלה וכו'. בצורה כזו יוכלו כל הגורמים להתייחס לפניות ביתר רצינות ויעילות.
זאת ועוד, המוקד משמש כלי עבודה איכותי בעבור עובדי המועצה, משום שהוא מרכז את כל הפניות. הוא נותן תמונה כוללת של תקלות שדווחו עליהן, וכך מסייע לשיפור השירות וייעולו.
חשוב לציין כי המוקד מטפל בפניות הקשורות בתקלות ובמתן מידע. אין בפעילותו תחליף לביצוע פעולות המוטלות על התושב, כגון מילוי טפסים, הרשמה למוסדות חינוך, קביעת פגישה במחלקה מסוימת במועצה וכו'.